صالح : استراتژی سرمربی جواب داد

صالح : استراتژی سرمربی جواب داد




 

 


صالح : استراتژی سرمربی جواب داد


تاریخ : سه شنبه ،
28 خرداد 1392

کارشناس فوتبال معتقد است استراتژي تيم ملي ايران برابر کره که سازمان دفاعي مستحکم بود، جواب داد.


مجيد صالح با تبريک صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني به استراتژي کارلوس کي‌روش در سه مسابقه نهايي ايران اشاره کرد و گفت: استراتژي تيم ملي فوتبال ايران بود که بتواند در سه بازي آخر با سازمان دفاعي خوب گل نخورد و نتيجه بگيرد. اين برنامه در اين مسابقه نيز جواب داد و ملي‌پوشان با عملکرد دفاعي مناسب توانستند، نتيجه بگيرند.

به نقل از ايسنا، مربي تيم فوتبال استقلال ادامه داد: به نظر من تمام بازيکنان ايران خوب بودند. از مديريت جوان نکونام به عنوان کاپيتان تيم ايران گرفته تا مهاجم ايران که از موقعيت استفاده کرد و گل به ثمر رساند.

صالح درباره عملکرد خط دفاعي ايران نيز گفت: در اين مسابقه بار زيادي بر دوش مدافعان ايران بود و ملي‌پوشان خيلي خوب از پس وظايف‌شان برآمدند. خط دفاعي و هافبک دفاعي ايران سربلند بود و در نهايت نيز تيم ملي ايران دوباره به جام جهاني صعود کرد.

او با اشاره به بار رواني روي کره‌اي ها گفت: کره‌اي‌ها آشنا به فرهنگ ما نبودند و نمي‌دانستند با کاري که پيش از مسابقه کردند ايران بيشتر تحريک خواهد شد. شما ديديد حتي کي‌روش نيز به عنوان سرمربي ايران در پايان مسابقه پاسخ مربي کره را داد. در هر حال با اينکه اگر ما مساوي مي‌کرديم، با توجه به نتيجه ازبکستان و قطر حذف مي‌شديم اما خيلي دوست داشتم ايران و ازبکستان به طور مستقيم صعود کنند و کره راهي پلي‌اف شود.

صالح گفت: خدا را شکر که سيستم مورد نظر ما که دفاع قدرتمند بود جواب داد و ملي‌پوشان سربلند بيرون آمدند. حال بايد به فکر بازي‌هاي مهم‌تر در جام جهاني باشيم.



کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل